Занимливости и информации Историски забавник Уметност Филм

Како Одри Хепберн го смени поимот женственост

Одри Хепберн, холивудската ѕвезда која го освои светот со филмот Појадок кај Тифани, беше уникатна по многу нешта и предизвикува не само восхит, туку почит. Иконата на стилот од модерната ера е многу повеќе од актерка и моден арбитер. Витка, со неверојатен струк од 50 сантиметри, секогаш елегантна во креациите од Живанши, таа е олицетворение на идеалот за женственост.

Поседуваше неодолив шарм, љубезност, големо срце. Пред сè, таа е една ретка дама со неверојатна елеганција и софистицираност со која се издигнуваше над холивудското секојдневие на скандали и сензации.

Веројатно, затоа што го изгубила татка си додека била многу млада, им давала особена важност на семејството и семејниот живот. Покрај тоа што била посветена мајка на своите деца, се грижела и за останатите деца во светот, посетувајќи ги како амбасадор на УНИЦЕФ.

Животот на Одри пред Холивуд

Родена е во 1929 година во Брисел. На петгодишна возраст нејзината мајка Холанѓанка, член на холандската аристократија и нејзиниот татко, ирски банкар, ја испратиле во интернат во Англија, каде започнала да учи балет. По избувнувањето на Втората светска војна, нејзините родители се развеле и таа заминала со мајка си во Холандија. Се надевала дека таму ќе биде побезбедна. Мрачните воени години за време на кои продолжила да учи балет и да организира настапи со цел да преживее, сето тоа ја довело до неухранетост, па затоа често немала сила да танцува.

Фигурата на нејзиното тело ја одредува нејзината иднина. Професорката со која студирала балет во Лондон, сметала дека никогаш нема да стане примабалерина, бидејќи Одри била превисока, 170 см и тешка 50 кг. Жената која целиот свет ја прославува како олицетворение на женственоста и елеганцијата, се сметала себеси за премногу дебела и грда. Мразејќи се себеси, таа се здобила со чувство на несигурност и ниска вредност кога станува збор за изгледот.

Кариерата во Холивуд

Прекрасната актерка била забележана од познати холивудски продуценти и така започнала нејзината филмска кариера, благодарение на што ја стекна својата популарност.

Празник во Рим ѝ донесе трајно пријателство со Грегори Пек, со кого не била во љубовна врска, иако имало такви шпекулаци. Имено, Одри не била неискусна во љубовта. Свршена за Британецот Џејмс Хансон, таа нарачала венчаница на италијанска креаторка, но ја откажала венчавката во последен момент и ја подарила венчаницата на најсиромашната млада жена што ја нашла.

Сепак, не застанала тука. Подоцна се сретнала со актерот и режисер Мел Ферер, кој ја освоил со неговото упорно додворување и ја убеди да ја прифати улогата на нимфа во претставата Undine, за која ја освои наградата Тони во 1954 година.

Подоцна се омажила за Ферер, кој бил 12 години постар од неа и за кого ова било трет брак. По два спонтани абортуси, го раѓа синот Шон. Ферер повеќе ѝ претставувал пречка кариерата отколку што ѝ дава љубов и поддршка.

Контролирајќи ја нејзината кариера, тој сакал да ѝ докаже дека знае повеќе за глумата и филмот отколку што знае таа. Од овие причини, култниот филм Појадок кај Тифани е снимен во многу непријатни околности и на општо незадоволство на сите присутни на снимањето. И покрај сето тоа, овој филм ја потврдува како стилска икона. Токму во улогата на Холи, Одри го дефинира тој препознатливиот изглед со помош на Живанши.

Најсреќните години од животот ги поминува со актерот Роберт Валдерс. Со него живее сè до својата смрт, во 1993 година, откако ѝ бил дијагностициран редок вид на рак на дебелото црево.

Нејзиниот стар пријател Грегори Пек се простил од неа, читајќи ги стиховите од песната Бесмртна Љубов од Рабиндранат Тагоре на нејзиниот погреб. Снимен е и биографски филм за Одри Хепберн, Приказната за Одри Хепберн, кој сведочи за многу детали од нејзиниот живот. Ќе остане запаметена како жена со весел, елегантен и префинет дух.

Класичната дама во мал црн фустан, со бели бисери околу вратот, елегантно подигната пунџа и долги, тенки прсти го освои светот.

Одри Хепберн како архетип на модерната жена

Со сигурност би можело да се каже дека оваа прекрасна актерка е архетип на многу модерни жени, кои се пронајдоа во неа, втиснувајќи го нивниот лик во калапот на Одри Хепберн.

Ако има женски културен манифест, тогаш со право можеме да кажеме дека неговиот основач, Одри, е олицетворение на женственоста. Скоро секоја идеологија претставува меч со две острици. Исто така и оваа, иако со силен примерок на софистицираност и рафиниран дух, има деструктивен ефект врз женскиот пол.

Младите девојки и денес гладуваат. Анорексијата и булимијата, како болести на модерната доба, настанале аналогно. Самата Одри, била подложена на ригорозни диети. Дури и со своите 50 килограми била несоодветна за балет, од што се откажала со чувство на инфериорност.

Токму овие детали зборуваат за денешниот пренасочен систем на вредности. Голем број на млади девојки заглавуваат среде нивната младост. Незадоволни од својот изглед, девојките одат во друга крајност, крајност од која нема излез. Анорексични млади суштества одат по модните писти, суштества кои се пример за целото население, и женско и машко.

Идентификувањето никогаш не донело ништо добро. Да се ​​биде свој, како што била Одри, е уметност, личен печат што го оставаме зад себе каде и да се појавиме. Одри го знаела тоа.

Прочитајте како ерата на џезот го сменила нашиот стил на живеење.

Слични написи

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Крајбрежје